Gå til innhold

Bare spise?


xxKristinexx

Anbefalte innlegg

Hei! De siste ukene har jeg kuttet ut løping og fokusert på kun styrke (gåturer utenom) Jeg har holdt meg på rundt om 2300 kcal, siden jeg vil være i et veldig lite overskudd for å få mer muskler. Men jeg er litt sulten, da jeg spiste kanskje 2500 + før. Jeg burde da ikke være det av styrketrening som forbrenner lite? Altså, jeg vet ikke om jeg bare er kjedesulten. Burde jeg øke kaloriinntaket selv på dager med styrke? Er 172 og 56-57 kg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

se ann vekten om du går opp eller ned i vekt. Som Asster sier så forbrenner styrketrening mye mer en du ser ut til å tro. Skal du legge på deg muskler så må du ligge i overskudd, noe det virker som du forstår. La sulten styre seg selv. Om du føler du ikke har kontroll der så prøv å spis mer næringstette matvarer som ris, havregryn, laks og brød. At du blir mer sulten nå som du har mer fokus på styrketrening er et bra signal, og helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...