Gå til innhold

CLA Advanced - noen som kjenner til denne??


Inogard

Anbefalte innlegg

Hei, vi er 2 jenter på 17 år og lurer på om denne har god virkning? Og om den anbefales?

Er det noen som har brukt den og at den hjelper på å redusere fett?

Skrik ut om dere har noe å anbefale!

Vi trener 4-5 ganger i uken og prøve at vi hver gang får tatt en styrkeøkt og etterpå hvertfall en halvtime med cardio, forbrenne fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Annonse

Så vidt jeg husker er ingen av funnene gjort hos mus påvist i mennesker. Det er endel antakelser om mulige gevinster, men for den prisen er det bedre å bare kutte en dessert i uka å få slankere midje og feitere lommebok. (i allefall bedre en feitere midje og slankere lommebok som ofte er resultatet av å stole på slike vidunderpiller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står en boks CLA Advanced i skapet her, og nå skal jeg si jeg ikke prøvde den over lang tid, men jeg ville heller ha brukt pengene deres på vitaminer +, trene og ta tiden til hjelp.

Hadde vært lettvint om CLA og lignende produkter hadde hjulpet, men tror pengene kan brukes på mer effektive måter. Spar opp til en sydentur og tenk på bikinikroppen, så tror jeg dette har like god effekt som enhver slankepille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...