Gå til innhold

Plan for vektnedgang


Anbefalte innlegg

Er er 179cm lang, og veier nå 85 kilo.

Er alene, og har barn annenhver uke, så den uken jeg har barna er det ikke like lett å få til så mye trening som den uken jeg har "barnefri".

Jeg tenker å ligge på omlag 1570kcal pr. dag, og trene minst 3g i uken. Vil da trene både kardio og styrke.

Jeg antar jeg vil være sånn noenlunde fornøyd ved mellom 70-75 kilo.

Høres det ut som en plan?

Mottar veldig gjerne gode tips på veien :)

Hilsen fra Pernille :)

Legger ved et bilde der dere ser omtrent kroppsfasong pr. nå. Er magan som er hovedproblemet her, -selvfølgeligpost-27646-14440986277631_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mage er et problemområde. Kcal underskudd og styrketrening som er løsningen. Ikke så mye ned i vekt, men ned i fettprosent samt bygge muskler.

Har de fleste sentere et slikt apparat man måler fettprosent med tro? Jeg er på et Spenst senter :) Da skal jeg fokusere mye på styrketrening i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ser jo allerede smashing ut!

Næmmen, det var jo koselig sagt :) Jeg har nå holdt meg på disse 1570kcal, og har da gått endel sulten. Bedre nå enn det det var når jeg begynte, men dog.

Da ser det ut til at jeg kan spise LITT mer i allefall, hvertfall de dagene jeg trener! Savner ofte en smootihe eller en nokashake på kvelden. Er så guffent å legge seg når magan skriker ;)

ved å putte data'ene dine inn i en bmr kalkulator, får vi at du forbrenner 1680kcal når du ligger i ro i sengen.

men ingen kalkulator kan fortelle nøyaktig hva du forbrenner, jeg ville nok startet på 2000kcal og justert derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de fleste sentere et slikt apparat man måler fettprosent med tro? Jeg er på et Spenst senter :) Da skal jeg fokusere mye på styrketrening i tillegg!

Målebånd og fettklype :)

Målebånd er også den letteste måten å holde øye med fremgangen selv på. Vekten er avhengig av mange faktorer, og et målebånd forteller deg derfor bedre hvor mye fett som er borte.

Alt annet er like humørsykt som vekten (ergo, store forskjeller fra minutt til minutt, satt på spissen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...