Gå til innhold

Er Chocolite Protein fra HealthSmart Foods "bra nok"?


Tuon

Anbefalte innlegg

Har lite erfaring med proteinpulver. Har imidlertid oppfattet at it's a jungle out there, men får ikke helt tak i hva som er viktig å vurdere før man går til anskaffelse av et produkt. Jeg har derfor fulgt en anbefaling som kun gikk på smak, og må si at på den fronten skuffer det ikke! Guuuh, dette var nesten skummelt godt. Og da kan det jo ikke være bra....? Eller?

Jælp?

http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Protein-Chocolate-Fudge-Brownie-14-7-oz-418-g/29972#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=protein%20shakes&rc=420&sr=null&ic=7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut til å være et helt OK proteinpulver det der, om det smaker knalldigg så øker jo sjansen for at du gjør det til en del av kostholdet, så det er jo bra.

Det skal sies at om man skal flisespikke, så pleier proteinpulver fra iherb å være dyrere på pris, og ha lavere mengde proteiner, enn for eksempel pulver fra protein fabrikken. Dette ser ikke ut til å være noe unntak, med 24 gram proteiner på 38 gram per porsjon, grovt regnet 50 gram proteiner per 100g pulver mot ett med sjokoladesmak fra PF med 30g/35g eller ca 86g/100g pulver.

Nå må jeg si jeg ble positivt overrasket over prisen, riktignok. Den ser ganske billig ut.

Men altså, dette er bare ubetydelige smådetaljer. Drikk shaken og kos deg:)

Husk bare at shakes er tilbehør til den maten du vanligvis spiser, og ikke noe substitutt (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det Aurelius sier over her :)

Jeg har selv bestilt dette protinpulveret flere ganger tidligere nettopp pga smaken! Det er jo utrolig godt! Og det mener jeg er viktigere enn ett par gram for "mye eller lite" protein pr hundre gram. Viktigste er jo å kose seg med smak + at det er et sunt TILLEGG til den vanlige kosten :) kjør på, nyt smaken, få gainz og kos deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...