hansen92 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 jeg driver og trener for og få ned magen min, og veit at kosthold er med på om magen skal ned eller ikke. men lurer på hvor fanatiker må jeg være med kosthold for at magen skal vise resultater fortest mulig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eminator Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 The saying goes like this,sir - " workout counts 30%, the food 70%" runforit123, Eatingmode96 og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jo hardere og strengere kosthold du kjører, jo vanskeligere vil dette være å holde på over tid, men jo raskere resultater vil du oppnå. Jeg anbefaler deg å ta deg god tid, og gjøre et sunnere kosthold til en vane du kan ha lenge. Da vil du mest sannsynligvis få best resultater også(: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runforit123 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Abs are made in the kitchen. Ojive og Svima84 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.