Jan Kristoffersen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Trener på Elixia hvor vi har puls visning på storskjerm før så klarte jeg å følge foreslåtte puls soner men nå er det vanskelig å få opp pulsen følt intensitet er mye høyere enn puls registreringa. Har en makspuls som virker riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McBain Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Prøvd Sats? Buffmaster, Keegil, Afterall og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan Kristoffersen Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Det skjedde noe rart i går når jeg prøvde å legge inn fra mobilen, nå er spørsmålet korekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluff Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Har det skjedd over tid eller over natta? Har du hatt avbrekk i trening, endret noe på den eller trent veldig mye i en periode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan Kristoffersen Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 det har skjedd litt gradvis, det har ikke vært noe langt opphold i treninga. fikk et forslag om å kutte ned på de harde pulsøktene og ta heller litt styrketrening, hun trodde jeg var sliten og måtte ha litt mere ro mellom intervallene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan Kristoffersen Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 pulsen synker raskt ned igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluff Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 At pulsen kommer raskt ned tror jeg skal være et bra tegn. Hvis du opplever at du stivner har du nok rett i at det kan være smart å ha noen flere økter under terskelen, ref. den andre tråden du også kommenterte i :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McBain Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Overtrent, underernært (inkl. mikroernæringsstoffer) og/eller feil med måler. Hvis den festes på kroppen må den som oftest fuktes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Overtrent, underernært (inkl. mikroernæringsstoffer) og/eller feil med måler. Hvis den festes på kroppen må den som oftest fuktes. Enig her. Har selv opplevd dette ved overtrening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan Kristoffersen Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Jeg har fått svar på problemet, fikk hjerteinfarkt under grenserittet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gammelkaffe Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg har fått svar på problemet, fikk hjerteinfarkt under grenserittet. Oi, det var da voldsomt! Fint at det gikk bra med deg (åpenbart, siden du kan skrive på fitnessbloggen, men det er selvfølgelig ren gjetning). God bedring til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.