Gå til innhold

Gikk feil veg detta


crr

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har som mål å gå ned 5 kg til jul, har trent 4-5 ganger i uka både cardio og styrke. Kutta ned på matinntaket, spiser reinere mat og nesten ikke noe snop. Gikk på vekta her om dagen, og da hadde jeg gått opp 2 kg når jeg trudde jeg hadde gått ned 2kg.

Noen som har noe tips om hva jeg evetuelt har gjort feil? Eller er det lov å håpe det er muskler som har kommi?

Tar i mot alt av tips og triks med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje endel muskler, antagelig mest fett. Det du har gjort "feil" er at du har spist for mye i forhold til hva du har forbrent, enkelt og greit. Nå vet vi jo egentlig ingen ting om deg; kjønn, vekt, høyde? Det hadde vært interessant og sett hvor mye du får i deg i løpet av en dag, hvordan du trener, hva består cardio-treningen av osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke gjort noe feil. Om du ikke føler deg dvaskere så tipper jeg at du har gjort mye riktig, og dermed har bygget en god del muskelmasse og kanskje også redusert fettprosenten. Ikke bruk vekta som et mål på fremgang. Bruk speilet, selvfølelsen og resultatene dine på trening som et mål på om ting går rette veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har som mål å gå ned 5 kg til jul, har trent 4-5 ganger i uka både cardio og styrke. Kutta ned på matinntaket, spiser reinere mat og nesten ikke noe snop. Gikk på vekta her om dagen, og da hadde jeg gått opp 2 kg når jeg trudde jeg hadde gått ned 2kg.

Noen som har noe tips om hva jeg evetuelt har gjort feil? Eller er det lov å håpe det er muskler som har kommi?

Tar i mot alt av tips og triks med stor takk :)

Har du tatt før / etter bilder , evnt målt deg med målebånd? Da er det lett å "se" forskjellen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...