Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er beste måte å komme seg fra Oslo S til Valle Hovin på?

Jeg skal på Metallica konsert på Valle Hovin i morgen og er ikke spesielt kjent i Oslo. Men har skjønt at det ikke er noe særlig med parkering rundt Valle Hovin. Planen min var å parkere på Oslo S og så komme meg til Valle Hovin med taxi eller lignende. Men jeg kan se for meg at det blir dårlig med Taxier når konserten er over og alle skal avgårde samtidig.

T-banen er vel et annet valg, men hvilken linje og hvor og hva? Det går sikkert an å gå også, men kardio er skummelt.

Et annet spørsmål som er veldig bodybuilder, men som må til er at denne konserten skal pågå i 7 timer så jeg må nesten ha noe mat i løpe av den tiden. Ser det ikke er lov å ta med seg "flasker, bokser, paraplyer, klappstoler og laserpenner", men hva med mat? Og 7 timer uten å få i seg væske blir drøyt for meg, så regner med det er noe salg der?

Bønder i byn dette her som dere skjønner.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30025-oslo-s-til-valle-hovin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på Metallica på Valle Hovin i 2012 og da var det plenty med salgsboder der med drikke. Selv var jeg også bonde på bytur og dro sammen med folk som var kjente, men synes å huske at det var T-banen vi tok, og at vi gikk av på Helsfyr?

Håper noen Oslokjente kan korrigere meg om jeg tar feil.

Følg strømmen så går det nok bra! Har selv hvert "bonde i by`n" en del ganger i samme anledning, og det har vert lett å finne frem hver gang. Husk at tusenvis av mennesker skal til samme sted, bare å spørre noen med Metallica t-skjorte;) De selger mat og drikke, sikkert ikke så mye #fitness, men det går vell greit for en dag? Kos deg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...