Gå til innhold

BB-klær(s-m) og Otomix stingray(38) selges!


Anbefalte innlegg

Hei folkens! Her er det familieforøkelse på gang og jeg må selge unna ting slik at jeg har råd til nytt;) Alt er veldig pent brukt og ikke brukt mer enn maks 5 ganger, null hull, flekker eller andre slitasjer.

Dette selges:

-Otomix Stingray sko hvite str 38, kjøpt i høst for 1000 kr, brukt 3-5 ganger, som nye, 500kr-SOLGT!

(dette er veldig gode sko til tunge løft og sitter som støpt på foten. Dessverre er min fot for bred for de:/)

-BB shaped l/s svart str s, brukt 3 ganger, som ny, 250kr-SOLGT!

-BB shaped l/s aqua blue str s, brukt 1 gang, som ny, 250kr

-BB fitness rib t-back hvit str m, brukt 3-4 ganger, som ny, 200kr

-BB athlete short top green camo str m, brukt 1 gang, som ny, 200kr

Jeg bor i Drammen og jobber i Oslo, evt porto kommer i tillegg.

Hvis noe av dette er interessant så send meg en melding. Det samme hvis du trenger bilder.

Hei og hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Foreløpig har jeg fortsatt alt;) Genseren vil jeg si er en typisk s, så hvis du bruker det til vanlig passer den sikkert:) jeg vipper mellom s og m og jeg synes ikke den er for trang, bortsett fra mulig litt for kort for min del siden jeg har lang overkropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, jeg bruker litt forskjellig i BB.. i noen av di trange singlettene må jeg opp til M..så ja jeg er midt i mellom selv hehe :p

men jeg vil hvert fall ha den Camo toppen :)

sende mld på innboks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...