Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Her er det familieforøkelse på gang og jeg må selge unna ting slik at jeg har råd til nytt;) Alt er veldig pent brukt og ikke brukt mer enn maks 5 ganger, null hull, flekker eller andre slitasjer.

Dette selges:

-Otomix Stingray sko hvite str 38, kjøpt i høst for 1000 kr, brukt 3-5 ganger, som nye, 500kr-SOLGT!

(dette er veldig gode sko til tunge løft og sitter som støpt på foten. Dessverre er min fot for bred for de:/)

-BB shaped l/s svart str s, brukt 3 ganger, som ny, 250kr-SOLGT!

-BB shaped l/s aqua blue str s, brukt 1 gang, som ny, 250kr

-BB fitness rib t-back hvit str m, brukt 3-4 ganger, som ny, 200kr

-BB athlete short top green camo str m, brukt 1 gang, som ny, 200kr

Jeg bor i Drammen og jobber i Oslo, evt porto kommer i tillegg.

Hvis noe av dette er interessant så send meg en melding. Det samme hvis du trenger bilder.

Hei og hopp!

Fortsetter under...

Annonse

Foreløpig har jeg fortsatt alt;) Genseren vil jeg si er en typisk s, så hvis du bruker det til vanlig passer den sikkert:) jeg vipper mellom s og m og jeg synes ikke den er for trang, bortsett fra mulig litt for kort for min del siden jeg har lang overkropp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...