Vermilion Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Hei folkens! Her er det familieforøkelse på gang og jeg må selge unna ting slik at jeg har råd til nytt;) Alt er veldig pent brukt og ikke brukt mer enn maks 5 ganger, null hull, flekker eller andre slitasjer. Dette selges: -Otomix Stingray sko hvite str 38, kjøpt i høst for 1000 kr, brukt 3-5 ganger, som nye, 500kr-SOLGT! (dette er veldig gode sko til tunge løft og sitter som støpt på foten. Dessverre er min fot for bred for de:/) -BB shaped l/s svart str s, brukt 3 ganger, som ny, 250kr-SOLGT! -BB shaped l/s aqua blue str s, brukt 1 gang, som ny, 250kr -BB fitness rib t-back hvit str m, brukt 3-4 ganger, som ny, 200kr -BB athlete short top green camo str m, brukt 1 gang, som ny, 200kr Jeg bor i Drammen og jobber i Oslo, evt porto kommer i tillegg. Hvis noe av dette er interessant så send meg en melding. Det samme hvis du trenger bilder. Hei og hopp! Lilli33 1 Siter
Tinaengelvik Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Solgt den svarte genseren? Hvis ikke så er jeg intr Beklager elendig lys:/ Siter
Tine Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 har du den Camo toppen enda? jeg bor i Fredrikstad og kal inn til Oslo til uken:) hvordan er den turkise genseren i størrelsen? er den veldig trang? Siter
Vermilion Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Skrevet 31. mai 2014 Foreløpig har jeg fortsatt alt;) Genseren vil jeg si er en typisk s, så hvis du bruker det til vanlig passer den sikkert:) jeg vipper mellom s og m og jeg synes ikke den er for trang, bortsett fra mulig litt for kort for min del siden jeg har lang overkropp Tine 1 Siter
Tine Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 oki, jeg bruker litt forskjellig i BB.. i noen av di trange singlettene må jeg opp til M..så ja jeg er midt i mellom selv hehe men jeg vil hvert fall ha den Camo toppen sende mld på innboks? Siter
Kråkebålla Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Jeg er veldig intr. i den turkise genseren Men må bare få skjekka sånn at den passer.. Ligger litt i mellom S og M i BB- klær jeg også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.