Gå til innhold

Phat - Spørsmål!


Bjørken

Anbefalte innlegg

Hei!

Oppretter denne for å få raske svar på det jeg lurer på :)

På hypertrofi-treningen, er det kun den første øvelsen som skal utføres med 6 sett og 3 reps?? Og hvor lang tid imellom? Er litt forvirret når det kommer til denne delen av treningen. Sånn jeg har forstått det så skal kun den første øvelsen kjøres med mange set og få reps. Og de andre øvelsene kjøres med 10-20 reps?

Floor Press - er det en øvelse dere ser på nødvendig i programmet? Evt hvilken annen øvelse kan jeg bytte den med? Liker ikke denne helt, mest fordi den er uvant og vanskelig å utføre alene.

Rack chins - fortsette med denne eller ta vanlige chins?

Takk på forhånd icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det stemmer, første øvelsen er samme øvelse som du kjører på power dagen. Men her "skal" du kjøre speed reps. Dvs 6 sett a 3 reps, så eksplosivt som mulig. Dette er voldsomt lett og jeg tar sjeldent mer en 40 sekunder pause på disse settene.

Du kan bruke akkurat de øvelsene du selv ønsker i programmet. Ikke lås deg fast i eksemplene da de er akkurat det, eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke en bestemt måte å trene hypertrofi på.. Men hovedpoenget for å oppnå muskelvekst er å trene svært tungt! Har ikke tabellen i hodet akkurat nå, men antall reps ligger vel på 6-15. Og trening skal jo være GØY, og hvis du ikke liker noen øvelser er det vel bare å bytte de ut med andre alternativer :) Det som er så bra med trening er at det (nesten) ikke finnes noen fasit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...