Gå til innhold

20-30 min til rådighet, styrke eller kardio


smilefjes

Anbefalte innlegg

Hei! Er i den situasjonen at jeg har mulighet til å trene på et treningsstudio ved siden av arbeidsplassen min før jobb. Dog har jeg ikke mer enn 20-30 minutter til rådighet hver morgen. Hvordan få mest mulig ut av disse minuttene? 20 min på tredemølla? 20 min med styrke?

Jeg er ikke ute etter verken å få verdens beste kondis eller å bli svær. Kun ute etter å ha en god kondis samt å erstatte litt fett med muskler. Trener ellers på ettermiddagen hvor jeg veksler mellom styrke og kardio, så det jeg rett og slett er ute etter er å vite om 20 min med styrketrening har noe særlig for seg - eller om jeg like gjerne kan fortsette på mølla? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forstår jeg. Nå vet jeg ikke hvor hardt du trener ellers, men hvis jeg hadde hatt den muligheten hadde jeg brukt den til å jobbe med mobilitet og tøye, da det på sikt vil kunne forbedre treningsresultatene dine. Det er jo også et spørsmål om hvorvidt du får nok restitusjon ved doble økter daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er i den situasjonen at jeg har mulighet til å trene på et treningsstudio ved siden av arbeidsplassen min før jobb. Dog har jeg ikke mer enn 20-30 minutter til rådighet hver morgen. Hvordan få mest mulig ut av disse minuttene? 20 min på tredemølla? 20 min med styrke?

Jeg er ikke ute etter verken å få verdens beste kondis eller å bli svær. Kun ute etter å ha en god kondis samt å erstatte litt fett med muskler. Trener ellers på ettermiddagen hvor jeg veksler mellom styrke og kardio, så det jeg rett og slett er ute etter er å vite om 20 min med styrketrening har noe særlig for seg - eller om jeg like gjerne kan fortsette på mølla? :)

Hvis du liker kardio best: Kardio

Hvis du liker styrketrening best: Styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...