Gå til innhold

Shake til frokost?


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge brukt shake til frokost. Startet med Herbalife, men gått over til proteinfabrikken. Er dette en god frokost? Brude jeg bruke noe annet?? Ser det er flere som bruker havregryn, cottage cheese ol. Har laktoseintoleranse (tåler ikke vanlige melkeprodukter).

Kan legge til at jeg trener styrke 4-5 ganger i uka å målet er å ned i vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaster meg rundt og følger denne.

Jeg gjør det samme som deg, bare at jeg holder meg til Nutrilett. Kunne sikkert med fordel brukt proteinshake istedet, men...

Det finnes jo et arsenal av frokostmuligheter, så er det noe annet som gjør at du velger shake? Liker du ikke spise på morgenen f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er vel at jeg liker og sove lengst mulig:D Er så lettvint med en shake i hånda når jeg står på badet og ordner meg. Er veldig glad i frokost, så på helg spiser jeg knekkebrød/brødskiver i stede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er vel at jeg liker og sove lengst mulig:D Er så lettvint med en shake i hånda når jeg står på badet og ordner meg. Er veldig glad i frokost, så på helg spiser jeg knekkebrød/brødskiver i stede ;)

doesnt_make_any_sense_anchorman.gif

Brb, sier at man elsker livet. Sitter inne hele dagen.

Det er viktigere hva du spiser i løpet av en dag fremfor et måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Kan jo spise laktosefri kesam og noe frukt?

Om ikke er det, som nevnt ovenfor, hva du får i deg gjennom dagen som teller. Du kan godt drite i frokost også, så lenge du får i deg nok de resterende timene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Er nytt - så kom i butikkene for noen dager siden. (: Har har funnet det på ultra, tror jeg det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fitnessbloggen.no/er-det-virkelig-verdt-det/

Fordel måltida som det passar deg.

Det.

Det finnes betraktelig bedre ting enn kesam i verden skal jeg si deg. Har man laktoseintoleranse og liker kjøtt fremfor meieriprodukter så ville jeg mye heller ha spist det. Kort og greit spis det du vil samtidig som du når makronæringsmålene dine(og mikronæring for øvrig) og et passelig kcal-inntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

doesnt_make_any_sense_anchorman.gif

Brb, sier at man elsker livet. Sitter inne hele dagen.

Det er viktigere hva du spiser i løpet av en dag fremfor et måltid.

True story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjører shake og en halv avocado til frukost. Kjapt og godt. Føler meg ikke trett og slapp selv om jeg ikke inntar karbs til frukost. Middag er forøvrig mitt første karb måltid (rundt 4-5 tidn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...