Gå til innhold

Transformation tråder - Hvorfor nesten aldri "feite" med fantastiske resultater?


Langsiktig

Anbefalte innlegg

Men for en som har gått fra å vere feit ->fit->feit igjen, er det da lettere å gå ned igjen? Uansett så kan jeg ikke skjønne(Jeg har jo snakket med deg om det før) hvordan du ikke vil vere på det nivået som er på bilde under. Det er jo slike bilder som motiverer "alle"!

1234-jpg.98647

once upon a time...............

NEIDA StokkelandFastForm - du er flott og fin og digg og husky og STERK :cool::blackalien:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi PERSONLIG syntes jeg det blir litt mye gutt, og alt for lite mann. Da jeg var yngre likte jeg 6-pack og veins. Nå vil jeg heller ha en fysikk som sier litt mer mann. I tillegg har jeg et mer avslappet forhold til mat nå enn jeg hadde da. Jeg har også et annet formål med treningen

Greit, han her er trolig dopa, men bare for å vise et eksempel

24313_237466769759099_490703028_n.jpg

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...