Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, for en usaklig tråd, og så mange uvitende innlegg.

Og til dere våpenmotstandere, hva med å feie for egen dør først? Det er faktisk ikke så vanskelig for en privatperson her i landet å gå til anskaffelse skytevåpen, inkludert automatrifle. Selv har jeg en pumpehagle og en halvautomatisk pistol liggende hjemme, kjøpt lovlig selvsagt, uten at jeg egentlig har bruk for dem.

Gjest Jester
Herregud, for en usaklig tråd, og så mange uvitende innlegg.

Og til dere våpenmotstandere, hva med å feie for egen dør først? Det er faktisk ikke så vanskelig for en privatperson her i landet å gå til anskaffelse skytevåpen, inkludert automatrifler. Selv har jeg en pumpehagle og en halvautomatisk pistol liggende hjemme, kjøpt lovlig selvsagt, uten at jeg egentlig har bruk for dem.

Det minste temaet i tråden har kanskje vært våpenlovgivning i USA, og generell våpenprat.

Videre så er det jo greit at du feier inn her å kaller alt uvitenhet og usaklig, uten å i det hele tatt bidra eller fortelle hva du mener er så usaklig eller uvitende.

Og hva har noe med noe å gjøre at du har pumpehagle og halvautomatisk pistol hjemme? Debatten var aldri om folk har det eller ikke, men det har vært diskutert hvor grensen bør gå for anskaffelse og type våpen, magasin mht kapasitet, ammo etc. Men i stor grad ifbm debatten som har gått i USA.

Så du får synes hva du vil, tråden er ikke akkurat så veldig seriøs, men pr nå er vel din post den mest usaklige i tråden.

Annonse

Hva har dette med USA å gjøre?

De har mange sinnsvake kristne.

On a sidenote: De vandra ikke frem i ørkenen fordi Gud lot de gå seg vill. Det var en straff avgudsdyrkelse (en gud de hadde tidligere som Moses ikke likte) så de MÅTTE vandre i ørkenen i 40 år. Folkevandringsmessig så tror de det er en allegori fra en periode hvor de levde som nomader til de integrerte seg (for det gjorde de i stor grad) i fastboende "byer". Om jeg ikke husker feil så er ødeleggelsen av murene i Jericho et bilde på det.

Er jeg for saklig nå? :(

Gjest Jester

Uansett, denne ER om Amerika. Fox new på sitt beste, som rett og slett går imot heler grunnloven. De ønsker å overkjøre 9/10 constitutional rights.... alle utenom "right to bear arms......"

http://www.upworthy.com/its-official-fox-news-just-hit-rock-bottom-hard-and-repeatedly-3?c=ufb1

Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=16K6m3Ua2nw

Tror jeg må se "The Newsroom" etter å ha sett dette

Etter å ha holdt ut de første 4 episodene kan jeg forsikre deg om at akkurat den scenen der skiller seg dramatisk ut ifra resten av serien; med tanke på manus, kvalitet og underholdning. Så du må egentlig ikke se The Newsroom etter den scenen der, uansett hvor bra den er.

Gjest GuJunPyo

Jeg vet ikke om dette passer så mye her, men dette er en av de største suksesshistoriene i USA :

og

Selveste Arnold Schwarzenegger som kom fra Austria var en bondefyr, og ende opp som en av de beste bodybuilderne av all tid, businessman, en av de mest populære skuspillere noensinne og guvernør av california og at han levde "The American Dream".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...