Gå til innhold

"overarbeida" /overbelasta


Akakara

Anbefalte innlegg

Eg har løpt og generelt trent litt for hardt. Eg har no muligheit til å kvila fram til 21 april.

Eg har vore litt hardhendt med venstre side av ribbeina , pga fall (og dårleg skytestilling).

Ut ifrå det eg veit har eg ikkje brukke noko, men når eg bøyer meg (vrir meg når eg skal sova gjer det meir vondt enn det burde).

- Dette er noko som berre treng kvile men eg har berre 10 dager som eg kan holda meg rolig på. (hjelp)

- Kan eg framskynde dette på noko vis?

Eg har kvilt for lite og lytte for dårleg til kroppen angåandande løping. Er født platfot og vil tru det er derfor eg no har overbelasta leggen.

(Vel og merka eg fekk nett flunkande nye joggesko som eg handla hjå løp labb i Bergen og fekk der beskjed om at disse skona skulle passa min fot.

Men eg går også ein del i "paradesko" (flate finsko), og feltstøvler. Det treng nødvendigvis ikkje alaina vera joggeskona som har skylden for overbelastninga. I og med dette er noko som skjer gradevis.

Er godt turvant , men ikkje vant til å marsjera og løpa så mykkje på asfalt som eg har gjort disse 4 vekene.

Korleis kan eg eventuelt framskynna restruksjonen i overbelasting på leggen?

* Har du nokon Tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom deg til legen mann... X-ray via internettforum tillater ikke teknologien enda :D

Stramme legger er vanlig for dem med plattfot. Du må nok strekke ut leggen regelmessig for å unngå betennelse om du løper såpass mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var til legen i "leiren" . Ho konstanterte at det var overbelasting og ga meg ein salve som ho sa eg skulle bruke to gonger dagleg . Maser inn. (kna inn)

Er det slik og forstå at eg kan nytta fysoteraput/masasje til å få strekt ut leggen orgentlig?

Eventuelt korleis kan eg sjøl få den strekt skikkleg ut.

Da utan skikklege og utkvilte bein kjem eg ingen veg enda kor sterk viljen er...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hendte når eg løpte intervall 4 min på 2 av.

Når eg streke disse to musklane skal eg strekke slik eg ellers ville gjort 20-30 sekunder hold eller mindre tid og fleire gonger?

Du kan gjøre det som et utgangspunkt. Prøv deg frem, men ikke strekk for hardt, da det kan gjøre vevet stivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...