Gå til innhold

ripped hardvore gymgrossisten for barn? anbefalinger


jonas jacobsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om det funker bra for fettforbrenning? Nei. Vil du bli sjukt knallvåken av å få i deg så mye koffein? Helt garantert.

Hvorfor vurderer du å kjøpe denne?

Om det funker bra for fettforbrenning? Nei. Vil du bli sjukt knallvåken av å få i deg så mye koffein? Helt garantert.

Hvorfor vurderer du å kjøpe denne?

Hei, jeg vil gå ned i fettprosent og få et bra pump på trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, du trenger ikke kosttilskudd for å oppnå noen av disse tingene.

Pump handler mest om å ha et treningsprogram som legger opp til pump(selv om det nok kan være lurere på lengre sikt å trene for å bli sterk), og hvis du vil bli slankere handler dette i første runde om å være i mer aktivitet enn det du er nå, og prøve å spare godteriet og brusen til helga.

Får du til det, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du trenger ikke kosttilskudd for å oppnå noen av disse tingene.

Pump handler mest om å ha et treningsprogram som legger opp til pump(selv om det nok kan være lurere på lengre sikt å trene for å bli sterk), og hvis du vil bli slankere handler dette i første runde om å være i mer aktivitet enn det du er nå, og prøve å spare godteriet og brusen til helga.

Får du til det, tror du?

Har sluttet å spise godteri og brus i helgene. Spiser aldri saus, junkfood osv... og jeg trener 7-10 ganger i uken? fotball og stryke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å spise godteri og brus i helgene. Spiser aldri saus, junkfood osv... og jeg trener 7-10 ganger i uken? fotball og stryke

Hva er poenget?

Hvis du har sluttet med dette, trener, og fortsatt ikke går ned i vekt er det noe galt med dietten din.

Saus er forresten alfa og omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget?

Hvis du har sluttet med dette, trener, og fortsatt ikke går ned i vekt er det noe galt med dietten din.

Saus er forresten alfa og omega.

Sluttet med snop og sånn for 3 uker siden da. Og Jeg har bygget en del muskler på kort tid i det siste. Veide 59-60kg (1.71m høy) får 1 måned siden. Veide 65 kg ikveld (hadde spist en del da) Men jeg spiser veldig mye på en dag men det er mest kylling, kjøtt og sunne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du trenger ikke kosttilskudd for å oppnå noen av disse tingene.

Pump handler mest om å ha et treningsprogram som legger opp til pump(selv om det nok kan være lurere på lengre sikt å trene for å bli sterk), og hvis du vil bli slankere handler dette i første runde om å være i mer aktivitet enn det du er nå, og prøve å spare godteriet og brusen til helga.

Får du til det, tror du?

Sluttet med snop og sånn for 3 uker siden da. Og Jeg har bygget en del muskler på kort tid i det siste. Veide 59-60kg (1.71m høy) får 1 måned siden. Veide 65 kg ikveld (hadde spist en del da) Men jeg spiser veldig mye på en dag men det er mest kylling, kjøtt og sunne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om folket bare hadde sagt dette istedenfor å gå rundt grøten:

PWO: Kaffe koster 10 kr på Rimi, du er 14 år så det funker gull med en halv kopp. Smaker det dritt så kjøper du deg is-kaffe. Smaker det dritt: Slutt å syt, livet er ikke en dans på roser.

Fettforbrenning: Kosthold, kosthold, kosthold. Så lenge du lever vil det aldri finnes noen piller eller pulver som både er lovlige og effektive fettforbrennere. Mitt beste råd: Du trenger aldri å kjøpe noe annet kosttilskudd enn kreatin/omega3/d-vitamin.

Sånn, nå har jeg spart deg for enorme utgifter, skuffelser og bro-science.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folket bare hadde sagt dette istedenfor å gå rundt grøten:

PWO: Kaffe koster 10 kr på Rimi, du er 14 år så det funker gull med en halv kopp. Smaker det dritt så kjøper du deg is-kaffe. Smaker det dritt: Slutt å syt, livet er ikke en dans på roser.

Fettforbrenning: Kosthold, kosthold, kosthold. Så lenge du lever vil det aldri finnes noen piller eller pulver som både er lovlige og effektive fettforbrennere. Mitt beste råd: Du trenger aldri å kjøpe noe annet kosttilskudd enn kreatin/omega3/d-vitamin.

Sånn, nå har jeg spart deg for enorme utgifter, skuffelser og bro-science.

Ikke bcaa heller? :-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...