Gå til innhold

ripped hardvore gymgrossisten for barn? anbefalinger


jonas jacobsen

Anbefalte innlegg

Jeg skal ned i fettprosent og masse opp i muskelmasse.

Istedet for å være moralpoliti, så vil jeg si at du bestemmer selv, og Dr. Layne. Norton (hehe) anbefaler BCAA mellom måltider, grunnet fordelene det gir, og du vil få mer energi på trening av PWO, selv om ripped hardcore er litt overpriset.

Men som andre her har sagt, er prosentene for hva du får igjen ganske lite.

Bare et eksempel her, la oss si at trening er 45% kosthold er 45% så står resten av tingene som kreatin, BCAA, pwo o.sv. For knapt 2-3% maks, og det er også generelt overpriset for hva du får igjen.

Så hvis du skal "optimalisere alt" (liker ikke det ordet) så kan det hjelpe, men det har ikke veldig stor innvirkning på det større bildet.

Så fokuser hovedsakelig på å optimalisere det som har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ned i fettprosent og masse opp i muskelmasse.

Da spiser du MASSE sunn mat - følg ett fast treningsprogram - spis variert og du trenger ikke kosttilskudd, så kan du bruke pengene på en PT, nytt treningsutstyr eller noe mer effektivt.

Du er på en fin vekt for å bygge muskler, ikke gå mer ned i vekt, spis effektivt og tren tungt. Er du for tynn og spiser for lite er det vanskelig å få igang en effektiv musklebygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...