Gå til innhold

Hvilke proteinpulver er best på smak? Hjelp!


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

XtrM, jeg mener at satt opp i mot smaken er det et bra næringsinnhold. Man får selvsagt proteinpulver med høyere proteininnhold, og lavere sukker- og fettinnhold, men jeg syntes at 80-90% av alle proteinpulver jeg har smakt smaker vondt eller mindre bra. I innledningen så spør man etter et proteinpulver som kan nytes. Det kan virkelig dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

XtrM, jeg mener at satt opp i mot smaken er det et bra næringsinnhold. Man får selvsagt proteinpulver med høyere proteininnhold, og lavere sukker- og fettinnhold, men jeg syntes at 80-90% av alle proteinpulver jeg har smakt smaker vondt eller mindre bra. I innledningen så spør man etter et proteinpulver som kan nytes. Det kan virkelig dette :)

Den ser jeg :-) Men bare måten du skrev det på, ble litt "a'la" herbalife . "Bedre type proteiner" .. heh :-)

Men om du setter opp næringsinnhold + smak ser jeg . Har ikke prøvd den, men eg nå iallefall sykt fan av Gold Standard :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jeg :) Men bare måten du skrev det på, ble litt "a'la" herbalife . "Bedre type proteiner" .. heh :)

Men om du setter opp næringsinnhold + smak ser jeg . Har ikke prøvd den, men eg nå iallefall sykt fan av Gold Standard :)

Ja jeg ser den :) Jeg har alltid kjøpt gold standard selv, men ikke nå lenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Proteinpulver av brunris uten smakstilsetning, som i seg selv er en selsom smaksopplevelse, som DEFINITIVT ikke pirref mine kulinariske smaksløker, blandet med maccapulver og spirulina smaker… eh… råtten orm? Fremkaller brekninger og tenners gnissel. Styr unna dersom du har lav brekningsrefleks;) Tar det hver morgen til kona og jentungens store fornøyelse. Tror alt annet proteinpulver med eller uten smak må være som en rein gastronomisk oral orgasme i forhold…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Proteinpulver av brunris uten smakstilsetning, som i seg selv er en selsom smaksopplevelse, som DEFINITIVT ikke pirref mine kulinariske smaksløker, blandet med maccapulver og spirulina smaker… eh… råtten orm? Fremkaller brekninger og tenners gnissel. Styr unna dersom du har lav brekningsrefleks;) Tar det hver morgen til kona og jentungens store fornøyelse. Tror alt annet proteinpulver med eller uten smak må være som en rein gastronomisk oral orgasme i forhold…

Men hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Men hvorfor?

AFHF min venn, AFHF (Alt For Hus Freden). Fruen mener hardnakket at så lenge jeg skal ta proteinpulver og trene så mye som jeg gjør, er hennes krav at dette er hva jeg skal ta (min hjertens utkårede har brukt lang tid på å sette seg inn i dette, og konkludert med hva som er bra for meg....). Helt sikkert for å starte dagen med uttrykket jeg setter opp hver gang svineriet konsumeres. Har 21 års bryllupsdag i dag faktisk, man må gi litt for å "komme så langt". Så derfor denne blandingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd Prozyme? :)

Av de jeg har prøvd til nå syns jeg troponin sjokolade er den beste på smak. Prozymen synes jeg er fææl!! scitec nutrition sin med sjokolade er og ok, men litt for søt, proteinfabrikken sin whey m sjokolade er bob bob...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...