Gå til innhold

Orange tights


AnetteMo

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter orange tights - helst capri. Ikke det letteste å finne. Har funnet disse to:

post-32345-14440972454187_thumb.jpg

http://www.getinspired.no/merker/hummel/hummel-cloe-3-4-leggings.html

post-32345-1444097245489_thumb.jpg

http://www.getinspired.no/kari-traa-butterfly-capri-8344.html

Ønsker å bruke de som tights til trening - ikke undertøy. Noen som har noen erfaringer eller tanker om hvilken jeg burde gå for? Eller andre tips? I så fall blir jeg glad. Ingen her i nærheten som fører annet enn sorte tights så får ikke sett dem IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes den i helt orange i lang og? Blir de gjennomsiktige? Er de normale i strl?

Det vet jeg ikke

Jeg har ikke opplevd at den er gjennomsiktig (jeg har blå og rosa) men nå bryr jeg meg ikke om det heller (ref; 2xu-tights-debatten....

Normale i strl, for de som er under 180cm er de lange nok i beina iaf ;) på meg blir nesten alt midt på leggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig med orange nyanser. Jeg liker godt adidas sin som heter warm citrus eller noe sånn - og better bodies sin orange er og fin. Utrolig vanskelig å vite fargen ut fra betegnelsen. Korall er noen ganger skikkelig fin orange, andre ganger ikke orange men rosa. Så takk for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikket hjem begge to. De kosta like mye til sammen som en til vanlig. Hummelen var corallorange og tynn i stoffet, men lekker og god å ha på. Kari sin var utrolig fin orangefarge. Love it. Men litt liten plass til rompa og litt stor plass til magen. Og heeeelt gjennomsiktig. Bryr meg ikke om de er litt gjennomsiktige men denne var next to naked. Så rumpesprekken gjennom :D. Og sveisen. Så her må jeg prøve meg frem med undertøy. For fargen var så fin at det er verdt det :D. Uten truse er ikke alternativ i den iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...