Gå til innhold

Hvor kan jeg lære å trene med frivekter i Oslo?


Andrejaa

Anbefalte innlegg

Jeg trener til daglig på et treningssenter for studenter i Oslo, men begynner å bli lei av å trene styrke på apparatene. Det er rimelig ensidig og kjedelig, og jeg ser ingen resultater.

Jeg vil gjerne lære å trene med frivekter, på et senter hvor det er instruktører som har kompetanse og som er tilstede "på gulvet" i treningssenteret. Jeg er innstilt på å måtte betale for en PT time for å kunne lære, men har ikke råd til å gjøre det hver gang jeg trenger litt veiledning. Hjelp! Er det noen som kan anbefale et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24Fitness kan jeg anbefale en PT som heter Ronny Skoglund, uten at jeg har hatt timer selv. Ser han bare hver økt omtrent med sine klienter. Hvis jeg skulle betalt for PT selv så ville jeg gått til han :)

Han driver https://www.facebook.com/Fitnessolutions.no?fref=ts (tror jeg)

Nei. Nei. Og atter nei.

Med mindre han har gått totalt bort fra det han holdt på med på Elixia Lambertseter kan ikke denne mannen anbefales til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Nei. Og atter nei.

Med mindre han har gått totalt bort fra det han holdt på med på Elixia Lambertseter kan ikke denne mannen anbefales til noen.

Hva skjedde der?

Som sagt jeg kjenner han ikke, men jeg husker jeg var misunnelig på at hans klienter ble raskt bedre enn meg teknisk i bøy og mark. Så jeg tenkte en stund på å kjøpe timer, før jeg fant ut at jeg kunne få hjelp av folk i styrkeløftklubben i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...