Rodolfo Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hei, jeg har en kjæreste som har cøliaki, hun blir helt ødelagt om hun får i seg gluten. På mitt tilskudd fra ON står det at det kan inneholde spor av gluten. Hun tok èn slurk, og satt på do i nesten 3 dager etterpå, så om noen vet om Proteinpulver med god smak, uten gluten, så er vi glade for innspill. Hun er ofte matlei, og da går det i mye grønt og frukt, men MÅ få i seg mer protein, samtidig som vekta skal ned noen få kilo over de neste 7-8 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tronaldo Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg har cøliaki og bruker ProZyme fra Tech Nutrition. Det er i dyreste laget, men jeg kjøper inn kun på kampanjer. MyoProtein fra MyRevolution er også glutenfritt, koster dog like mye som ProZyme Jeg er på utkikk etter et annet pulver som er billigere, helst myseproteinisolat (ikke konsentrat). Det eneste jeg har funnet så langt er denne: Micro Whey Active. De "glutenfrie" proteinpulverne fra Star Nutrition fra Gymgrossisten funker i alle fall ikke for meg. De smaker dritt uansett. Hvis noen har andre tips så kom med dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jigsaw Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 http://www.flexpower.no/produkter/10-protein/124-arnold-schwarzenegger-series-iron-whey-22kg-sjokolade/ Står gluten fri på boksen.Skal hun ha noe som blander seg lett og smaker GODT?!!!Anbefaler jeg den!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rodolfo Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg har cøliaki og bruker ProZyme fra Tech Nutrition. Det er i dyreste laget, men jeg kjøper inn kun på kampanjer. MyoProtein fra MyRevolution er også glutenfritt, koster dog like mye som ProZyme Jeg er på utkikk etter et annet pulver som er billigere, helst myseproteinisolat (ikke konsentrat). Det eneste jeg har funnet så langt er denne: Micro Whey Active. De "glutenfrie" proteinpulverne fra Star Nutrition fra Gymgrossisten funker i alle fall ikke for meg. De smaker dritt uansett. Hvis noen har andre tips så kom med dem Jeg sjekka ut den fra Tech Nutrition, og den virket såpass bra, at jeg kjøper en jeg også . Takker allernådigst:ROFLMAO: Tronaldo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tronaldo Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg er på utkikk etter et annet pulver som er billigere, helst myseproteinisolat (ikke konsentrat). Det eneste jeg har funnet så langt er denne: Micro Whey Active. Jeg måtte prøve meg på Micro Whey Active, men det er dessverre ingen innertier på smak. Greit nok når jeg blander med melk, men når jeg går på diett så blandes det med vann. Urk. Godt å vite at jeg har 4kg å tvinge ned Hva er greia med altfor mye søtningsmiddel i proteinpulver? Fortsatt åpen for tips om andre proteinpulver laget av myseproteinisolat uten gluten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rodolfo Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Combat er en annen variant. Ingen innertier på smak den heller, men jeg drakk ølgjær utrørt i lunkent vann som ung utøver (13 år), så det meste som ikke smaker eselpiss er brukbart for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Groenhaug Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg måtte prøve meg på Micro Whey Active, men det er dessverre ingen innertier på smak. Greit nok når jeg blander med melk, men når jeg går på diett så blandes det med vann. Urk. Godt å vite at jeg har 4kg å tvinge ned Hva er greia med altfor mye søtningsmiddel i proteinpulver? Fortsatt åpen for tips om andre proteinpulver laget av myseproteinisolat uten gluten Nå vet jeg ikke hva slags smak du har på proteinpulveret ditt, men jeg hater også denne søtningsmiddelsmaken. Bruker dermed kanel i proteinpulveret. Og da forsvinner den Bruker hovedsakelig proteinpulver i vafler og sånt, så er ikke sikkert det fungere i shake, men går an å prøve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tronaldo Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Takk for tips Jeg bruker sjokoladesmak, alltid sjokolade Jeg kan prøve, men jeg kan umulig se for meg at noe "overdøver" smaken på Micro Whey Active. Det smaker bare altfor mye, altfor søtt. Eneste måten jeg kan se for å gjøre noe med det er å tynne ut med nøytralt pulver (eller melblandinger etc. i bakst). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.