Gå til innhold

YESS!!! Da blir jeg kvitt overflødig magehud! :)

Anbefalte innlegg

Gjest MrWednesday

Var til undersøkelse i dag og kirurgen som vurderte det mente jeg er en god kandidat for operasjon så da er det bare å vente på innkalling for å få fjernet det treningen ikke kan gjøre noe med. Det er 1 - 1,5 år ventetid, men da er det jo bare å stå på videre så resten av kroppen er enda finere til magen fikses. :)

Fortsetter under...

Gjest MrWednesday
Kjempegode nyheter dette! Gratulerer så mye og lykke til videre.

Takk! :)

Var egentlig forberedt på avslag siden jeg har hørt at det kan være vanskelig å få så da ble det enda bedre å få et så klart svar på at jeg får operasjon. Har jo gjort all jobben til nå selv altså ikke noe slankeoperasjon), og har strengt tatt gått ned 50 kg fra da jeg var på mitt aller tyngste (10 av dem i løpet av noen år og de 40 siste i løpet av perioden desember -12 til september -13) så da er det kjekt å få hjelp til den siste lille biten som er umulig å gjøre noe med uten kniv. :)

Gjest MrWednesday
Gratulerer! Vil også ha,men har hørt det er vanskelig å få dekt..La kirurgen vekt på noe spesielt eller er det kun avhengig av ventelister/kapasitet?:)

Er egentlig ikke helt sikker på hva han vektla, men det han sa var at det meste jeg har rundt magen nå er overflødig hud og ikke fett og at det oppfylte kriteriene for operasjon. Ut over det sa han igrunn ikke så mye om hva kriteriene er.

Men jeg måtte stå i en del "positurer" for å se hvor mye det henger og han klemte meg både her og der...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...