Pesky Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Heisann. Begynner å bli litt lei mitt gamle treningsprogram, selv om det har gitt gode resultater i snart et år nå. Har derfor laget meg et nytt 3-split program, med få nye øvelser, bortsett fra markløft... Det har jeg ikke tørt å ta (ikke drep meg nå). Har dere noen kloke innspill? F.eks, burde jeg trene 6 ganger i uken, eller holder det med 3? Burde jeg f.eks. har de 3 dagene og 1 fullkroppsdag så jeg trener 4 ganger i uka? Per dags dato så har jeg i grunn hørt på kroppen etter hver trening, og latt det gå 48-72 timer+ mellom hver muskelgruppe. Her er ihvertfall opplegget. DAG 1 Markløft 10-12x3 Nedtrekk smalt grep 8-10x3 Croc rows 8x3 Kabelroing bredt grep DAG 2 Benkpress 5x5 Militærpress 5x5 Skrå hantelpress 8x3 Triceps isolasjonsøvelse 8x3 Planke 2 x 2 minutter. DAG 3 Knebøy 10-12x3 Utfall 10-12x3 Etbeins beinpress 8x3 Tåhev? <-- burde dette være med, eller holder det å jogge? All kritikk/ros tas imot med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keegil Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Dette ser egentlig ut som et ganske komplett program. Du har med det viktigste. Jeg foreslår at du kjører tre treningsdager på rad, tar en hviledag, og deretter begynner på nytt igjen. Pesky 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pesky Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Takker Da setter jeg i gang i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Synes det ser ganske fornuftig ut. Ja, du bør inkludere tåhev. Pesky 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viken Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Dette ser egentlig ut som et ganske komplett program. Du har med det viktigste. Jeg foreslår at du kjører tre treningsdager på rad, tar en hviledag, og deretter begynner på nytt igjen. Så han skal f.eks trene mandag, tirsdag og onsdag. Ta fri torsdag og Trene d samme opp igjen Fredag lørdag og søndag? Ta fri mandag då eller ? Såg ut som et bra prog. så lurer på å hive meg på dette selv! Har du prøvd det ut Pesky? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ser du har satt opp Kroc rows på ryggdagen din, men du har misforstått konseptet med kroc rows tror jeg. Kroc rows skal være tunge, et sett over 15 reps, jukse masse på teknikken, alltid gå for ny pers i antall reps. Hvis du ser intervjuet av Matt Kroczaleski på T-nation eller youtube, så sier han at da han startet med kroc rows klarte han 12 reps på den tyngste hantelen han hadde, nå klarer han nesten 40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pesky Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Så han skal f.eks trene mandag, tirsdag og onsdag. Ta fri torsdag og Trene d samme opp igjen Fredag lørdag og søndag? Ta fri mandag då eller ? Såg ut som et bra prog. så lurer på å hive meg på dette selv! Har du prøvd det ut Pesky? Ja, jeg er godt i gang Må si jeg digger det! Her er loggen min, så kan du se selv. Og det er som du sier; Mandag, Tirsdag, Onsdag - Hvile - Fredag, Lørdag, Søndag. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/peskys-logg.2439/#post-96436 Ser du har satt opp Kroc rows på ryggdagen din, men du har misforstått konseptet med kroc rows tror jeg. Kroc rows skal være tunge, et sett over 15 reps, jukse masse på teknikken, alltid gå for ny pers i antall reps. Hvis du ser intervjuet av Matt Kroczaleski på T-nation eller youtube, så sier han at da han startet med kroc rows klarte han 12 reps på den tyngste hantelen han hadde, nå klarer han nesten 40.[/quote] Hmm, Kroc rows skal ikke trenes i mer enn et sett altså? Det var veldig nytt for meg må jeg innrømme, og skal sjekkes ut. Men, det burde da være greit å trene de som 8x3 osv for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pesky Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Rar formatering på siste posten der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis du trener 3x8 så er det jo ikke Kroc rows lenger, da er det bare hantelroing med "jukse" teknikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.