Diana Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei. Pga økonomien har jeg meldt meg ut av Elixia. Jeg har satt meg som mål å klare 10 pull ups til sommeren. Jeg håper og tror at jeg skal klare det. Men så lurer jeg litt da. Hvilke øvelser for rygg kan jeg gjør hjemme med lite utstyr? Jeg har pull-up bar, strikk, slynge og 2 kg manualer. Håper noen kan gi meg litt tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tronaldo Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Med pull-up bar kommer du langt Én måte å gjøre det på er å gjøre negatives, altså at du hopper opp til topp-posisjon og senker deg så sakte ned som du klarer. Start gjerne med chinups (håndflatene mot deg), da denne øvelsen bruker mer muskelmasse enn pull-ups. Du kan også ha dager der du gjør chins med strikk. Nøkkelordet her er kontinuitet. Gjør dette flere ganger om dagen, jevnt og trutt, så vil du i løpet av noen uker/måneder (avhengig av kroppsvekt) kunne dra deg opp igjen. Det kjenner du selv. Når du kan senke deg veeeldig sakte og ta pauser underveis er det ikke lenge igjen til deg klarer dra deg opp. Awesome Diana 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Min treningslykke Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Omvendt roing i slynge er også en veldig bra ryggøvelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.