Gå til innhold

Ang fettreduksjon og løshud


Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned litt over 30 kilo og har født to barn,men synes i grunnen ikke at huden nederst på magen har vært noe problem etter at jeg hadde gått ned disse ,for andre gang.

Derimot nå etter jeg har fulgt et relativt tøft opplegg med trening og kosthold og vekta har sått relativt i ro til tross for at cm har minsket siste året så har jeg de siste 7 ukene plutselig fått så mye mer hengehud nederst på magen.

Når man har gått ned veldig veldig sakte det siste året og har trent myye styrke og deretter begynner å legge inn en god del cardio med intervaller sammen med disse styrkeøktene...er det da vanlig at når jeg da mister fett at huden blir hengende igjen og ikke trekker seg sammen? For jeg trodde at hvis man på en måte opplevde fettreduksjon uten at vekta gikk noe særlig raskt eller mye ned så vil jo ikke dette skje? Men det har det..så hva f er det som har skjedd her?:p

Også hvis noen har erfaring med operasjoner rundt dette,hva skal til for å få det dekket?

Det jeg _egentlig_ lurer på er om det er cardioen sin feil,rett og slett ?o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...