Gå til innhold

app til intervalltrening med spilleliste


gazaar

Anbefalte innlegg

Jeg trener intervall med noen andre i gymsal to ganger i uken. Vi spiller musikk mens vi trener. Nå bruker vi stoppeklokke til å holde tiden. Jeg har sett det finnes apper på mobil en kan bruke til å passe tiden. Dessverre har jeg ikke kommet over en app som kan brukes til både holde tiden og spille muskk. Aller helst en som gir lydsignaler (vi trener 1, 5 miutt, så 1 minutt pause) samtidig som det en kan bruke en spilleliste på mobil (Android, ikke iphone). Det beste er om en kan ha to spillelister som det veksles mellom: En til jobbeøktene (rask musikk) og en til hvilen (rolig musikk) Noen som kjenner til treningsapper for intervall der en også kan koble til spillelister på Androidtelefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar, Eirik. Har sett på denne appen. Såvidt jeg forstår er det kun lydsignal på den, ikke mulighet til å sette på en spilleliste.

Nei det er ikkje mulig. Den har beltefeste så kan festast i shorts etc. I så måte er vibrasjonsmuligheiten fin så ein kjenner når tiden er ute og ein kan fokusera fullt ut på og få mest utav intervallen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan du bruke en app som heter HIIT interval training timer.

I denne setter du opp hvor lange drag du ønsker, hvor lang oppvarming , hvor mange repetisjoner du skal kjøre.

Musikk spiller du bare i bakrgunnen fra hvilken somhelst annen app du ønsker.

HIIT timer tar bare og snke Volumen før den skal begynne å gi lydsignal og øker igjen når den er ferdig.

Jeg bruker for eks. TuneIn radio i bakgrunnen når jeg trener Tabata og Sirkeltrening.

Fungerer knall.

Men dette er da Android, I"gadgets" aner jeg ikek da jeg holder meg unna de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...