Gå til innhold

njofra

Medlemmer
  • Innholdsteller

    96
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Law abiding citizen Collateral Nightcrawler Det var 3 kjappe fra meg;)
  2. Nå har jeg funnet flere på jobben som kan tenke seg det samme. Så lenge vi greier å stille et lag med Firma nanv så dekker de deltager avgiften ihvertfall.
  3. Hei. Er det neon som har meldt seg på? Vi har akkurat greid å samle et lag på jobben så vi melder oss på veldig snart. Tenkte å ta det solo på tid men det er mer morro med et Team tenker jeg selv om det kommer nok til å trekke tiden nedover. Første gangen min så da blir det bare for morro sin skyld. http://www.toughest.se/en/events/oslo/
  4. Hei. Utifra det du oppgir her så er ikke forholdet mellom vekt og høyde alt for feil her(nå finnes det selvsagt mange kroppsfasonger også). De fleste trenger nok bare en oppstramming istedetfor å gå ned i vekt. vurder å bytte ut 2 av 4 av de kardio øktene dine med lette styrke økter. Noe ala enkel sirkeltrening. Ellers er kvaliteten på maten, dvs sammensetningen og uprosessert mat, vel så viktig som mengden. Anbefaler deg å lese litt om dette eller eventuelt se noen av videoene hans: Brad Gouthro For å regne ut hvor mye mat(kalorier) en skal spise an du se de 3 første videoe
  5. Hei. Hva du spiser er veldig relativt i forhold til hva målene dine er?Det må du fortelle litt mer om først. Å gå ned i vekt? å vedlikeholde? Å bygge muskler? Uansett så ser ikke dette ut som mye mat.
  6. njofra

    Fullkropp

    Midjemålet er vel igrunn fett..dvs du må redusere fett prosenten din. Og fett kan du ikke punktforbrenne. Måten å forbrenne fett på er å ligge i defisit, dvs forbrenne flere kalorier enn du spiser. Ved å trene øvelser som aktiverer flest mulig muskelgrupper(markløft, knebøy, benkpress etc.) så så vil du bygge flere muskler og muskler igjen bidrar til at du forbrenner flere kalorier til daglig og ikke bare under trening. Derfor er styrketrening gunstig for de som ønsker å gå ned i vekt. Samtidig vil all treningen bidra at du ser bedre ut..mer definert. Ikke misforstå det skal mye mer til for
  7. Ripped..maten er 80% av sucsesset definitivt. jeg er nok i de årene og av det interesse at å forsøke å bli ripped er bortkastet tid.(Mener ikke noe negativt). Jeg er mer interessert i å være i aktivitet, leve sunt og være en funksjonelt sterk og nokså i form individ. Derfor er mange av mine treninger sirkeltrening med høyere intesitet som jeg da mener gir meg bedre kondis fremfor styrke trening(men mindre enn ren kondisjonstrening) og mindre muskler enn ren styrke trening. Er ikke ute etter å bli ripped og/eller stor men en funksjonel kropp med litt ekstra:)
  8. Regnet nesten med det. Er ikke så lett å bli ripped igrunn med kun WOD. De trenger for å kunne presete bedre under WOD.
  9. Hei. Spørsmålet mitt er følgende: Jeg har fulgt med på CrossFit en del da jeg igrunn trener en del intervaller 15X50sek x 7-8 øvelser. I alle videoer jeg ser, bilder osv så er alle" ekte" crossfittere spreke, muskoløse type mennesker. Det jeg da lurer på hva WOD igrunn er og bør brukes som? For eks. på Crossfit.com så er det snakk om relativt korte økter. Er det kun ren nødløsning de dagene du ikke får trent eller er det mer eller mindre den treningen som som vil få deg i god form(snakker ikke om diett etc.). vil nok tro at de aller fleste crosfittere trener langt me enn en
  10. njofra

    Chromecast

    Hei. Det kommer slevsagt an på bruken. Jeg bruker det mye til Netflix, Viaplay(appen ble lansert 5. mai) og Youtube som musikk tjeneste.(lager playlister her). NRK støtter den også i beta versjon. I tillegg bruker jeg Allcast appen til å streme lokal inhold fra mobile enheter. Ja, bruken er nokså begrenset men den fungerer utmerket til det den kan brukes til. Men så husk også at dagen den ble lasert i Norge(5-6 uker siden), det var da SDK for utviklere lansert. Dermed regner jeg at det snart renner over med nye apper og funksjoner. Det vil bli bedre.
  11. Eller så kan du bruke en app som heter HIIT interval training timer. I denne setter du opp hvor lange drag du ønsker, hvor lang oppvarming , hvor mange repetisjoner du skal kjøre. Musikk spiller du bare i bakrgunnen fra hvilken somhelst annen app du ønsker. HIIT timer tar bare og snke Volumen før den skal begynne å gi lydsignal og øker igjen når den er ferdig. Jeg bruker for eks. TuneIn radio i bakgrunnen når jeg trener Tabata og Sirkeltrening. Fungerer knall. Men dette er da Android, I"gadgets" aner jeg ikek da jeg holder meg unna de:)
  12. Takk for tipset Tiwas. sjekket litt på nettet nå og de ser greie ut. skal ta meg en ut etter jobben idag.
  13. Hei. takk for alle bidrag her. Siste uken har jeg vær ute etter den perfekte boksen , da gjerne med flere avluker og er tett, samt at den ikke åpnes lett. fortsetter letingen fordi de 3 jeg teste forrige uke alle ble ikke brukenes etter en vask i oppvaskmaskinen selv om det står på dem at de kan vaskes der. Lokket var rett og slett ikke tett lenger. Virker som om jeg skal investere in ordenlig tupperware boks bare jeg finner en som er passe i størrelse og form:) Idag var jeg flink, kom akkurat tilbake fra lunsj hvor jg spiste kylling salat med veldig lite dressing og en del cottage
  14. Hei. Det vanskeligste med å gå ned i vekt er dette med kosthold. og for å ta det helt ut, for å greie å kontrollere matinntaket mitt tenkte jeg å lage mat, porsjoner for flere dager fremover. Er det noen som har erfaring med det? Jeg er avhenging av 1-2 måltider i løpet av arbeidsdagen også(frokost og mellomåltid, lunsj spiser jeg i kantina). Utfordringen er at vi har kjøleskap men ikke mikro. Jeg har god nok kontroll til å kunne sette sammen fornuftige måltider basert på næringsinhold og kalorier. Men hvordan skal jeg greie å holde maten fersk/spiselig i flere dager? finne
  15. ca 45g kylling filet og en banan. Tar en tidlig lunsj kl 1030 og trening kl 13.
×
×
  • Opprett ny...