Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd å se på... Dreiv og konkurrerte i skiskyting i flere år før, tror ikke folk helt skjønner hvor mye ski har å si og hvordan man kan gå fra fantastiske ski til ubrukelige på en kilometer.

Husker jeg gikk i Holmenkollen og lå blant topp ti den første runden og så sa det helt stopp og jeg måtte stake i nedoverbakkene. Det høres ut som om gutta skylder på andre, men det er en helt legitim forklaring.

Fortsetter under...

Skrevet
Herregud så leit for de norske løperne som står klar til å gå med sannsynligvis de samme dårlige skiene.

Hvis problemet er pakkinga, så går det på trynet. Synd.

Får håpe de iallefall har fått til skøyteskia.

Skrevet
Hvis problemet er pakkinga, så går det på trynet. Synd.

Får håpe de iallefall har fått til skøyteskia.

Skøyteskiene til jentene var jo ikke noe bedre, og smøreteamet har ikke funnet ut hva greia var - så det lover dårlig.

Annonse

Annonse

Skrevet

J

Synes synd på smørerne, jeg... Å vite at du har ødelagt for utøverne og å vite at alle veit at du har ødelagt...

Vet ikke helt om jeg klarer å synes synd på dem når de mislykkes med skiene gang på gang.

Skrevet
J

Vet ikke helt om jeg klarer å synes synd på dem når de mislykkes med skiene gang på gang.

Kan det være at løperne er i generelt dårlig form, og at det er lettere å skylde på smørerne for å ikke tape ansikt?

Skrevet
Kan det være at løperne er i generelt dårlig form, og at det er lettere å skylde på smørerne for å ikke tape ansikt?

Utelukker ikke at det en kombinasjon, men det er vanskelig å finne utav om skiene stopper opp på 2. og 3. runde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...