Gå til innhold

Selger nydelig, ubrukt sommerkjole


Inger-Lise

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg selger en ubrukt, nydelig sommerkjole som jeg fikk til min bursdag.

Den passer dessverre ikke i størrelsen og helt ærlig har jeg alt for mange (godt over 20) kjoler hengende i skapet fra før, flere mer eller mindre ubrukt... Merkelappen er fremdeles på.

Den er litt vanskelig å se hvordan ser ut på bildet, men er asymmetrisk oppe, flagrende og lett i stoffet og med ett hvitt silkebånd i midjen :)

Noen som ønsker å kjøpe ? Ser for meg er nydelig nå til vår og sommer :)post-146-1444096918089_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er en standard xs tror jeg! Det positive er at den er ekstra fleksibel i passformen pga knyttingen i livet. Det jeg likte med den og slike kjoler er at selv om jeg er tynn så gir slik design meg illusjon om mer former :) så passformen er fin i så måte! Lengden er litt kort, mellom knærne og midt på lårene - om du skjønner :)

Aurora: det skjønner jeg... Kan evnt forsøke ta den på meg og ta ett bilde..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...