Papanation Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hei, lurer på om noen av dere har tips til mat/oppskrifter til en clean bulk på et studentbudsjett. Og hvor sånn ca makroene burde ligge på trenings- og fridager. Jeg trener styrke 4 dager i uken, er 187cm høy og veier ca 80kg med en normal fettprosent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
project_eat Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg er student og prøver å gå opp i vekt. Har gått opp en del også, og spiser ikke dritt. Noen ting som hjelper meg på veien: * Havregryn * Nøtter (kjøper i løsvekt på "innvandrerbutikker") * Proteinpulver Det jeg bruker istedet for gainer er epler med peanøttsmør. Spiser ca. 6 epler hver dag, som jeg skjærer opp i biter og bruker peanøttsmør som dip. Går ca. 70% av en boks på 6 epler. Dette er forsåvidt ikke så billig, men sunt, kaloritett og UTROLIG godt. Går f.eks. an å kjøpe ting på iherb! Proteinbarer, peanøttsmør, nøtter osv. Billig Ellers kan du f.eks. lage din egen frokostblanding med nøtter, havregryn, havrenøtter, tørket frukt osv. Billig, sunt og kaloririkt Papanation og Ole Andreas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Helmelk, egg, havregryn, nakkekoteletter av svin, nøtter, smør, fløte og MER mat! du kan prøve deg på å legge deg på 2800-3000kcal dagen og se hvordan kroppen svarer? Papanation 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…