Papanation Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hei, lurer på om noen av dere har tips til mat/oppskrifter til en clean bulk på et studentbudsjett. Og hvor sånn ca makroene burde ligge på trenings- og fridager. Jeg trener styrke 4 dager i uken, er 187cm høy og veier ca 80kg med en normal fettprosent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
project_eat Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg er student og prøver å gå opp i vekt. Har gått opp en del også, og spiser ikke dritt. Noen ting som hjelper meg på veien: * Havregryn * Nøtter (kjøper i løsvekt på "innvandrerbutikker") * Proteinpulver Det jeg bruker istedet for gainer er epler med peanøttsmør. Spiser ca. 6 epler hver dag, som jeg skjærer opp i biter og bruker peanøttsmør som dip. Går ca. 70% av en boks på 6 epler. Dette er forsåvidt ikke så billig, men sunt, kaloritett og UTROLIG godt. Går f.eks. an å kjøpe ting på iherb! Proteinbarer, peanøttsmør, nøtter osv. Billig Ellers kan du f.eks. lage din egen frokostblanding med nøtter, havregryn, havrenøtter, tørket frukt osv. Billig, sunt og kaloririkt Papanation og Ole Andreas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Helmelk, egg, havregryn, nakkekoteletter av svin, nøtter, smør, fløte og MER mat! du kan prøve deg på å legge deg på 2800-3000kcal dagen og se hvordan kroppen svarer? Papanation 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papanation Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg er student og prøver å gå opp i vekt. Har gått opp en del også, og spiser ikke dritt. Noen ting som hjelper meg på veien: * Havregryn * Nøtter (kjøper i løsvekt på "innvandrerbutikker") * Proteinpulver Det jeg bruker istedet for gainer er epler med peanøttsmør. Spiser ca. 6 epler hver dag, som jeg skjærer opp i biter og bruker peanøttsmør som dip. Går ca. 70% av en boks på 6 epler. Dette er forsåvidt ikke så billig, men sunt, kaloritett og UTROLIG godt. Går f.eks. an å kjøpe ting på iherb! Proteinbarer, peanøttsmør, nøtter osv. Billig Ellers kan du f.eks. lage din egen frokostblanding med nøtter, havregryn, havrenøtter, tørket frukt osv. Billig, sunt og kaloririkt Takk for svaret, helt perfekt! Nå som det er søndag blir det refill av karbohydrater før ny treningsuke starter project_eat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Papanation og Chrsyre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papanation Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Haha, så den nettopp! Helt nydelig!! GrommiZ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.