Gå til innhold

Lite energi


Mahal93

Anbefalte innlegg

Okei, er det greit at jeg tar banan både før og etter treningen? tar en banan + shake rett etter treningen :)

Hvorfor skulle det ikke være greit?

Igjen, du famler i blinde.

Tell opp hva du spiser og finn ut hvor mange kalorier du får i deg sånn typisk på en vanlig dag.

Eller om du alt vet hva du spiser, så legg til litt ekstra på det.

Om du ligger akkurat i en gråsone og får akkurat for lite næring, er det ikke slik at du trenger et helt lass med mat for å begynne å fungere igjen. Kan være så lite som 2 bananer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Registrer deg på mylog. Slit med det same sjølv. Veldig lite energi for å fungere i kvardagen. Raste ned i vekt utan heilt å forstå kvifor. Trudde tross alt eg hadde eit sunt og balansert kosthald. Då eg skreiv opp alt eg åt i løpet av ein dag fekk eg meg eit aldri så lite sjokk... ca 1500 kcal. VELDIG masse protein, og altfor lite fett og karbohydrat i kosten. No har eg betre kontroll og mykje meir energi. Eg har fortsatt ein del å gå på kunnskapsmessig, men mylog gjer livet enklare:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke påberope meg å kunne indremedisin akkurat, men det kan ikke være en eller annen ubalanse i kroppen din som gjør at du faktisk ikke får nyttiggjort deg av næringsstoffene du spiser da..? Hvis det er noe feil i kroppen, spiller det jo ingen rolle hvor mye vitaminer etc du får i deg, hvis kroppen ikke klarer å ta det opp/bruke det eller hvis "lagrene" er langt nedpå minus fra før av. Jeg tenker ubalanse i mage/tarm systemet, nyrer/lever, betennelser, bakterier/virus/sopp etc som "stjeler" energi i bakgrunnen hvis immunforsvaret jobber konstant, uten at jeg kan medisin altså, men det er kanskje noe å se litt nærmere på..? :) håper det ordner seg for deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...