Gå til innhold

Lite brukt BB klær til salgs!


DML

Anbefalte innlegg

Selger disse BB klærne da de ikke passet meg/liker passformen likevel.

Toppene er brukt max 2-3 ganger.

200,- for toppene og 300,- for buksene. Kjøper bet. frakt ;)

06332_Better_Bodies_Athlete_loose_tank_1.jpgstr S.

1312197165194.jpgStr S

images?q=tbn:ANd9GcQ7GURexmA6LYMCynM0Cp759ikUFTcFgcK1jvF6AeGlWfbtry_H3wstr S. Egentlig herre bukse. Tilsvarer M i Baggy Soft Pant synes jeg.

12853_Better_Bodies_N.Y._Loose_Fit_Tee_1.jpgStr L

54429_Better_Bodies_Shaped_longsleeve_1.jpg Jeg har den forrige "Modellen" av denne. De ser nesten helt like ut. En i helt svart og en i grå camopront. Begge med logo på armene. str.S

Har også BB Shaped T-back. En i str S , Svart med rødt. (aldri brukt, prislapp på)

En i str M, Gul med svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også tre plagg til salgs:

http://www.fitnessfactory.no/products/support-2layer-top-

Small, gul og svart. Brukt maks et par ganger

http://www.fitnessfactory.no/products/fitness-v-tee-

Small, rosa. Aldri brukt, fremdeles innpakket i plast.

Og den samme tightsen som TS har bilde av, o svart og gult. Str xs. Brukt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan ser den svarte genseren ut da? Å er den blå buksa "sleng" i nederst ?

Genseren er helt svart, med grå BB logo på hver arm, slik som på bildet, men uten de grå sømmene nedover hver side av brystet.. Om du skjønner.

Har ingen blå bukse, den helt svarte herre guksen er helt rett. Den med gul stripe har litt "sleng" nederst ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...