Gå til innhold

Kosttilskudd på fly


Apothic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener du i innsjekket bagasje, eller med i håndbagasjen...?

Mener førstnevnte ikke skal være noe problem med mindre det er en PWO som inneholder noe drøye stoffer.

Bør ikke være noe problem å ha med i håndbagasje heller så lenge det ikke er flytende, men jeg ser ikke helt poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du i innsjekket bagasje, eller med i håndbagasjen...?

Mener førstnevnte ikke skal være noe problem med mindre det er en PWO som inneholder noe drøye stoffer.

Bør ikke være noe problem å ha med i håndbagasje heller så lenge det ikke er flytende, men jeg ser ikke helt poenget.

Tenker å ha det i innsjekket bagasje såklart. Ser ikke helt poenget? Ok, da har vi forskjellig mening her :)

Er snakk om White Flood Reborn PWO, såvidt jeg vet har den ingen ulovlige midler. Kreatin Mono, og mutant mass gainer. Og noe beta carotene samt multivitaminer.

Spiller det noen rolle om det er åpnet eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å ha det i innsjekket bagasje såklart. Ser ikke helt poenget? Ok, da har vi forskjellig mening her :)

Er snakk om White Flood Reborn PWO, såvidt jeg vet har den ingen ulovlige midler. Kreatin Mono, og mutant mass gainer. Og noe beta carotene samt multivitaminer.

Spiller det noen rolle om det er åpnet eller ikke?

Mente jo selvfølgelig at jeg ikke så poenget med å ha det med i håndbagasje, siden du skriver 'Kosttilskudd på fly'.

Uten å ha noe erfaring med transport av sånt, så antar jeg muligheten er tilstede for at bagasjen din kan bli sjekket med slike ting i - men jeg regner ikke med at de skulle finne noe straffbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...