Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øvelse

Sett/repetisjoner

Knebøy

5 x 5

Benkpress

5 x 5

Biceps curl

5 x 5

Hip thrust

3 x 10-12

Sittende roing

3 x 10-12

Gående utfall

1 x 25

Supersett mage

5 x 5

Øvelse

Sett/repetisjoner

Markløft

5 x 5

Skulderpress

5 x 5

Hammer curl

5 x 5

Glute bridge

3 x 10-12

Nedtrekk

5 x 5

Ettbeins reverse hyper

3 x 10-12

Planke med beinløft

Maks tid

Kjører dette annenhver dag (eks mandag, onsdag og fredag). Tenker på løpe 1-2 intervaller i uka i dagene mellom. Hva tror dere? :)

Nå er ikke jeg noen ekspert, men ville nok heller tatt 3x10 på bicepscurl istedet for 5x5 og byttet ut hammercurl med en tricepsøvelse, f.eks triceps pushdown/dips/franskpress :) Ellers ser det bra ut i mine øyne :)

Som nevnt over kan du kjøre høyere volum (og kortere pauser) på isolasjonsøvelsene dine: spesielt curls og nedtrekk. Ved de større øvelsene kan 3-5 x 1-5 være fornuftig.

Har du tenkt noe spesielt over rekkefølgen..?

Logikken min forteller meg at du burde sortere etter baseøvelse® (bein), isolasjonsøvelser (bein), baseøvelse® (overkropp), isolasjonsøvelser (overkropp) - eller motsatt - eller gjerne begynne med bein ene dagen, og overkropp andre dagen.

Når det er sagt er det også mye å hente i gode etablerte og effektive treningsprogram, fremfor noe som er hjemmesnekra på fem minutter.

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...