Gå til innhold

Å gå med vektvest - Wendler style


Prodigy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bruke en skikkelig sekk med hofte belte? Vekten blir lik for kroppen med du bærer mindre vekt på ryggsøylen siden noe av vekten ligger på hofta... går du i terrenget så får mage/rygg like fullt jobbe? Eller er det en så stor forskjell på sekk og vest?

Har aldri prøvd vesten men går endel med sekk i fjell... og tar da sekken ofte med utelukkende for å ha ekstra vekt å dra på. Ikke noe belegg for å påstå det, men føler bestemt at kroppen som helhet får kjørt seg på en helt annen måte enn jeg klarer på gymmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte denne på strengthshop.co.uk. Klarte ikkje finne nokon andre tunge til ein overkommeleg pris, men ser jo at gymgrossistvesten kunne vore aktuell. Formålet var vel eigentleg for eittbeinsbøy, då eg synes å ta ekstra vekter i hånda ikkje blir ein konsistent måte å auke på. Ein kan rett og slett jukse med tyngdepunktet.

Når det gjeld løp har eg ikkje så veldig stor tru på det, med mindre målet er å bli god på å springe med sekk. Betre å heller auke farten viss du vil auke intensiteten. Ihvertfall viss du vil bli god til å springe fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

  • 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...