ronniba Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er usikker på om jeg skal fortsette med Paleo "dietten" eller ikke. Sliter med å få i meg riktig mengde kcal når jeg spiser paleo dagen lang. Har dere noen tips? Er det best og ta med litt mer "vanlig" mat sammen med paleo? Kjenner jeg kunne trengt noen tips, så kom gjerne med deres synspunkter. Takker Ba. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Andreas Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Om du sliter med å få i deg riktig mengde kcal med en diett er nok den dietten en dårlig ide ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ronniba Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Det er det jeg tenker også, så skal prøve å legge til litt ris i måltidene og se om det hjelper på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det er jo ingen beviselig fordel å spise paleo, men hvis du liker det så går det jo an å kjøre semi-paleo hvor du da primært spiser paleo og så legger til litt ris/brød/superprosessertmatsomabsoluttikkeerbra for å fylle kvota di. Dietthysteri er ikke bra Aurelius og ronniba 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ronniba Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Har heldigvis ikke hysteri, men formen og energien har vært topp på Paleo, men det hjelper lite når det går utover bygging. Skal legge til litt mat som er fyfy, men skal prøve så godt det gjør og holde meg unna prosessert mat Takker for all hjelp og tips Broseidon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen-h Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 nøtter, nøtter, nøtter! Masse nøtter! alex160 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.