Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn i utgangspunktet; er det ikke lov med magnesium, burde du 1: bytte gym, eller 2; drite i det og bruke magnesium alikevel;)

PS; er på mobilen nå; gidder noen linke til rippetoes video om grep/stangplassering i hånda?

Jeg pleide å legge stanga inni håndflata før, og da gikk grepet fort til helvete. Klemte jo sammen alt som var av hud. Har ikke hatt noe problemer med det etter jeg fikk grip-sprayen og legge stanga lengre ned altså i fringrene og ikke i hånda. Aha ja, akkurat som filmen viser :p

Annonse

Sånn i utgangspunktet; er det ikke lov med magnesium, burde du 1: bytte gym, eller 2; drite i det og bruke magnesium alikevel;)

PS; er på mobilen nå; gidder noen linke til rippetoes video om grep/stangplassering i hånda?

Liker treningssenteret jeg er på veldig godt, så tror jeg kjøper lotion istedenfor ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...