Gå til innhold

Kalorifattig mat som metter godt?


nyttliv89

Anbefalte innlegg

Grønnsaker i alle former og fasonger

Frukt og bær

Fisk, fugl (kalkun og kylling), skalldyr (lite kcal i hermetisk/ i lake), magert svinekjøtt, karbonadedeig

Kesam, skyr, cottage cheese, lett yoghurt

Bønner, linser, kikerter

Fitnessnudler (sånne gjennomsiktige, slimete greier :p)

Men det magreste av det magre: vann! (Evt, fun om du vil ha litt smak også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten; for meg blir jeg kun mer sulten om jeg spiser frukt grønt alene (uansett mengde) - så det kan om din kropp er lik være lurt å spise proteiner sammen med. f.eks cc med eplet, kesam med grønnsaker osv om du skal spise det mellom måltider :) Om jeg har dårlig matlyst en dag spiser jeg alltid eple alene, da går det ti minutter så er jeg skrubbsulten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Lager meg smoothie til frokost. Den metter i 4-5 timer, noe helt annent en en skål med havregryn med bær f.eks. Denne smoothien består av cocosa , den som ikke kan stekes. Grønn etikett. 2-3 ss av den. Så ett egg, en banan, en klype valnøtter, en kopp med tinte blåbær. Så kan jeg være så gæren at jeg putter i ananasjuice ikke fra konsentrat;) i starten vil du sikkert på do litt tid etter inntak men det blir en vanesak :) denne frokosten er utrolig sunn og metter lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...