Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Har trent daglig og går samtidig på grete roede nå i litt over en måned.

mann 190cm 25 år btw.

109kg for øyeblikket, var 115 da jeg startet.

Har gått ned mye i livet og rumpa, men magen er og forblir den samme. Er det noen triks som skal til for at den skal "krympe" litt, eller er det bare å fortsette slik jeg gjør?

Følger forøvrig beachbody t25 treningsprogrammet.

Alle tips velkommen.

Fortsetter under...

Skrevet

Tålmodighet. Magen vil krympe med tiden om du fortsetter opplegget. Man kan ikke bestemme hvor kroppen vil kvitte seg med fett først. Ellers vil styrketrening være med å forme kroppen. Magen min blir i hvertfall flatere av tung styrke.

Skrevet

Takk for svar. Prøver så godt jeg kan å være tålmodig, og er motiverende å se kiloene forsvinne, samtidig som jeg kommer i bedre form. Tenker samtidig at jeg skal endre livsstil og at dette er noe jeg skal leve med så jeg ikke tar helt av.

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet

Tror nok målebåndet vil vise at du har gått noe ned. Man bli litt blind av øyemål ;) Du har også såvidt startet. Fortsett som du gjør så vil vekta og målene gå nedover. Husk at det er ny livsstil og det er et maraton ikke et race :happy:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...