Gå til innhold

Trenger øvelser mot skader!


Mbs

Anbefalte innlegg

Jeg går til kiropraktor grunnet skjevhet i ryggrad og liten "utsklidning" i bekkenet.. Det går greit å trene styrkeøvelser, men får vondt og ubehag i etterkant, det tyder jo på at noe gjøres feil.. Jeg ønsker ikke å få treningsforbud så nå trenger jeg hjelp til hvilke øvelser jeg kan ta mens kroppen "fikser seg". Vil kunne ta øvelser som opprettholder styrke, men samtidig ikke forverrer ryggen og bekkenet. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre umulig å gi noen konkrete tips her, da opplegget bør legges opp i forhold til hvilke problemområder du har. En vond rygg kan komme av så mangt, og de ulike årsakene krever forskjellig tilnærming. Anbefaler som han over meg å oppsøke en terapeut som kan sette opp et tilpasset treningsprogram for akkurat din kropp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...