Gå til innhold

Ned i fettprosent


Anbefalte innlegg

Jeg skal ned i fettprosent jeg ligger nå per dags dato på 25% men har som mål og komme meg ned til 16% kropsfett. Jeg er ei lita jente på 163 og veier 58 kg

Jeg har fått en matkalkulator, men jeg er så dårlig på å finne på middags tips osv.. jeg skal ligge på dette i løpet av en dag:

1624 kcal

Protein: 145 gram

Fett: 54 gram

Karbohydrater: 139 gram

Jeg blir oppfulgt av en trener, jeg driver med styrke pluss at jeg jobber på et trenings senter og har massevis med økter om dagen.

Er det noen som har noe forslag til spising og hvordan protein je skar bruke. Jeg bruker også Gold Standar Whey 100% (etter trening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ned i fettprosent jeg ligger nå per dags dato på 25% men har som mål og komme meg ned til 16% kropsfett. Jeg er ei lita jente på 163 og veier 58 kg

Jeg har fått en matkalkulator, men jeg er så dårlig på å finne på middags tips osv.. jeg skal ligge på dette i løpet av en dag:

1624 kcal

Protein: 145 gram

Fett: 54 gram

Karbohydrater: 139 gram

Jeg blir oppfulgt av en trener, jeg driver med styrke pluss at jeg jobber på et trenings senter og har massevis med økter om dagen.

Er det noen som har noe forslag til spising og hvordan protein je skar bruke. Jeg bruker også Gold Standar Whey 100% (etter trening)

Hvorfor har du som mål å komme ned til 16% og hvor lenge har du tenkt å ligge på det lave nivået?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...