Gå til innhold

Matplan


Liebas

Anbefalte innlegg

Hei, satt og kikket litt rundt og fant dette: http://www.xlsmedical.com/site/nb/spis-sunnere/matplaner-til-nedlastning.

jeg kikket litt og tenkte at en av de kan være en brukbar matplan men jeg har ikke noe særlig greie på det så bare lurte på hva folket syns? er 176 høy og veier 79 kg. trener nybegynnerprogrammet 3 dager i uken samt en dag kardio. er dette greie matplaner? isåfall hvilket av dem skal jeg ta for å få mest muskler samt miste litt fett? takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutt? jente?

syntes alle av de var lave på kcal. Du trener mye og burde nok minimum ha 2000 kcal, samt få i deg nok protein. Om du skal bruke en av dem ville jeg ha tatt den med 2000 kcal, legg deg gjerne litt over også. Begynn høyere, så juster nedover etter en periode til du finner det som passer deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, har du noe forslag til hvor jeg kan finne en gratis matplan? )

Nei, dessverre. Alle har forskjellige behov og jeg er ingen fan av ferdige diettplaner. Sørg for å dekke dine essensielle næringstoffer og tilpass til ditt behov derfra.

Edit: Send meg en PM med mail-adressen din, så sender jeg deg et dokument med litt grunnleggende info og tips som kan få deg igang :)

(gikk ikke å legge ved filer i PM til deg.. :/ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...