Gå til innhold

Problem med oppsett av Leangains


Infa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.reddit.com/r/leangains/comments/1jlsfx/tldr_guide_of_31minutes_ama_pdf/

Her er en tidligere klient av martin berkhan som forteller hvordan han gjorde det

Forresten hvis du mangler karbs, spis laban eller noe godteri

Takk for veldig bra link:) veldig mye bra lesing der:) viser jo seg at det er Martin himself som svarer på alt. Lærte litt nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Jeg har lest en del om det, så dette er ikke nytt lesestoff, men jeg har aldri satt det ut i praksis :)

Jeg må nok i tenkeboksen og finne ut om jeg heller vil kvitte meg med fett så fort som overhode mulig, og heller vente med bygging...

Med leangains kan du jo gjøre begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den beste kalkulatoren jeg har funnet: http://www.1percentedge.com/ifcalc/

Den er fin både til å regne ut sykliske dietter og fettprosent.

Noen som vet hvorfor de fleste som har sider om dette ikke anbefaler kalkulatorer?

(kan jo være pga. at de tjener mer penger på folk som trenger hjelp av de, men kan det være noe mer en dette?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en kalkulator ikke lærer deg hvorfor, den bare gjør jobben for deg. Ved å regne det ut selv, og lese om det, vil man forstå mer, og kunne ta egne valg osv osv.. Etter hva jeg har skjønt det...

Personlig sier jeg gjerne ja takk til en kalkulator...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...