Tankard Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hei! vet dere om et proteinpulver som er godt å ha i mat? Har dere gode erfaringer med å blande proteinpulver i ulike matretter? Jeg ble skikkelig fristet av denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
project_eat Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Bakeprotein smaker ingenting, jeg bruker det i havregrøt f.eks. Og til baking selvfølgelig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 De fleste går greit, men har best erfaring med chocolite og myofusion:) Ellers er som sagt over bakeprotein veldig greit å bruke, selv om det ikke er smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuroK Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg har bare brukt whey tech med sjokoladesmak fra Proteinfabrikken i havregrøten, smaker ganske godt:) Smaken er nøytral og god, så jeg vil regne med at den passer i diverse retter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Iron Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 whey tech vanilje funker fint i risgrøt: kok opp vann og 2 ss fløte, ha i ferdigkokt ris (rester fra middagen) type 1/3 boil in bag, kok noen minutter for å varme risen. pass på at "grøten" er suppete i konsistensen og rør inn 2 scoop vaniljeprotein slik at du før riktig grøtkonsistens, men husk å ta kasserollen av plata FØR du har i pulveret, dette for at det ikke skal bli kornete. du kan ha i litt salt og litt vanlig vaniljesukker for å få mer identisk risgrøtsmak. nydelig!! videre funker det meste av vaniljeproteinpulver til stavmikser med frosne bær og litt vann for å lage deilig protein-fluff/sorbet Micellar-proteinvarianter funker best til dette, da det gir en tykkere konsistens enn vanlig proteinpulver. Tankard og Neon 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 ^^ personlig har jeg dårlig erfaring med whey tech i baking .. de går fint i grøter og fluffer, men til baking i ovnen synes jeg ikke de holder:P Miss Iron 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Iron Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 ^^ personlig har jeg dårlig erfaring med whey tech i baking .. de går fint i grøter og fluffer, men til baking i ovnen synes jeg ikke de holder:p det kan jo forklare hvorfor jeg hater proteinkaker/muffins og liknende, jeg har brukt feil type proteinpulver...takk(y) Lena Ludvigsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.