Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå som det er kommet et senter som ligger på vei hjem fra jobb og til en rimelig penge, så har jeg nå gått tom for unnskyldninger. :)

men jeg har ingen interesse i å bygge muskler.

ønsker bare å øke aktivitetsnivået, i første omgang for fettforbrenningens del.

spesielt nå i vinterhalvåret synes jeg det kan være vanskelig å være aktiv, utover daglig gåing.

gjerne noe som tar på andre steder enn beina, siden de får masse trening allerede.

så til spørsmålet:

skal jeg begynne på treningssenter, eller er jeg like godt tjent med hjemmetrening med lite til null utstyr?

(svømming utgår siden det ikke er noen plasser her som egner seg for mosjonssvømming.)

tusen takk.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26598-skal-jeg-begynne-p%C3%A5-treningssenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler på det sterkeste å begynne å trene, enten det er på senter, hjemme eller ute i naturen. Trening er fint for både kropp, sjel og sinn og har så mange positive effekter på hverdagen at jeg ikke vet hvor jeg skal starte engang :p

Hvis du ikke er så interessert i å bygge muskler men mer å være aktiv og øke fettforbrenningen anbefaler jeg aktiviteter ute. f.eks skigåing, turgåing, sykling og jogging. det er lite som slår en skikkelig skitur eller sykkeltur og følelsen du blir sittende med etterpå er verdt det !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...