Gå til innhold

Ulik styrke høyre/venstre og stagnasjon overkropp.


Chiara

Anbefalte innlegg

Dette begynner å bli noe frustrerende, jeg har trent med FastForm over 3 mndr og har opplevd en stor økning i flere øvelser, men da mest på underkropp.Jeg er nå ferdig med oppfølging av de desverre. Jeg trener med frivekter og hantler der det er mulig for å bruke begge sidene mest likt. Jeg stagnerte ganske raskt i overkropp og har en merkbar forskjell i høyre og venstre side på BÅDE under og overkropp. På underkropp har jeg mindre følelse på vensttre side pga en nevropatisk smertetilstand.

Hvordan kan jeg utjevne dette? Det GJØR ingenting om jeg øker bare på den ene siden? Antar at jeg ikke trener så tungt at det blir å vises liksom... :)

Og hva kan man gjøre for å få litt framgang på overkropp? Jeg er litt drittlei. Det er jo demotiverende!

Har nå hatt vel en uke med lavere vekter for å se om det blir lettere med tygnre vekter nå framover..

Se gjerne i loggboka mi! Ønsker gode, konstruktive tilbakemeldinger...

please? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du allerede er kunde av FastForm - er det ikke da naturlig at du søker råd og oppfølging av de, istedet på et åpent forum der elleve halfasses kan komme med elleve forskjellige råd? :)

Ja, det er bare det at jeg er FERDIG hos fastform nå.. Desverre. Er med som info mest som informasjon om at jeg har blitt fulgt opp og trent systematisk og med bra hjelp :)

Jeg ønsker meg mer oppfølging til jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...