Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan noen skrive eksempler på maten de spiser når de trener og ikke skal gå ned til konkurranse eller sommeren og når de gjør det?

Jeg klarer ikke å se hva endringen er i kosthold da? Spiser man generelt bare mye mindre eller kutter man ut noen varer?

Hvis jeg vil bli kvitt 4-5 kilo fett før sommeren men samtidig trene og bygge trenger jeg en plan, jeg bare aner ikke hvor jeg skal begynne...

Jeg spiser ca akkurat det jeg trenger nå for ikke å legge på meg men fortsatt bygge muskler..

Har prøvd spise mindre men opplever ikke at jeg går ned noe..

Noen som har noen eksempler på kosthold til vanlig og når deffe til konkurranse f.eks?

Fortsetter under...

Ikke store forskjellen - derfor jeg også er i grei form året rundt og går ned 2-4kg enn 10-15kg som de aller fleste..

Energibalanse i hovedsak, så ja - kutter man ut/ned og bytter på matvarer ettersom :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...