Gå til innhold

Hvor mye veier stangen?


Bjørn Erik Slåtta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal være 20kg, men jeg har vært borti alt fra 18-22.5 - alt avhengig av kvalitet. Er det viktig for deg å vite akkurat så ville jeg veid stanga.

Takk for svar, er desidert helt ny på trening så lurte bare på det :D Trener på et senter, fresh fitness, så blir litt dumt å komme på senteret med en vekt og veie stanga, men ellers takk ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, er desidert helt ny på trening så lurte bare på det :D Trener på et senter, fresh fitness, så blir litt dumt å komme på senteret med en vekt og veie stanga, men ellers takk ! :)

Hvorfor er det dumt? Ta og sjekk et par av vektene der også, bare sånn in case.

Vi har ihvertfall veid alle senterets 4 stenger, rimelig kjedelig å løfte nærme 1rm og finne ut at stangen veier 10% mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det dumt? Ta og sjekk et par av vektene der også, bare sånn in case.

Vi har ihvertfall veid alle senterets 4 stenger, rimelig kjedelig å løfte nærme 1rm og finne ut at stangen veier 10% mer eller mindre.

Er helt nybegynner på trening så vet ikke hva rm betyr :huh: Men jaja, poenget var.. jeg kommer inn på treningssenteret med en vekt i hånden, går rett til benkpress og skal veie stanga og satan å folk kommer til å titte å lure på hva jeg driver med o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt nybegynner på trening så vet ikke hva rm betyr :huh: Men jaja, poenget var.. jeg kommer inn på treningssenteret med en vekt i hånden, går rett til benkpress og skal veie stanga og satan å folk kommer til å titte å lure på hva jeg driver med o_O

De fleste treningssentere har vekt stående på gulvet i nærheten av resepsjonen, av en eller annen grunn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste treningssentere har vekt stående på gulvet i nærheten av resepsjonen, av en eller annen grunn :p

Vet ikke om du har hørt om treningssenteret fresh fitness :p Er ikke det beste treningssenteret jeg har vært på, men prisen er verdt det for å trene der, 200,- måneden uten bindingstid, lite med verktøy til trening der, men funker greit og er rimelig :) Åpner nytt treningssenter i nærheten av der jeg bor i januar, Stamina som er 100,- kr dyrere og er verdt prisen som jeg har hørt så flytter over til det treningssenteret når den tiden kommer (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...