Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det kun kosthold som har noen innvirkning på fettet nederst på ryggen eller er det noen øvelser jeg kan ta for å stramme opp??? Fettet er noe som "falt så fint" der da jeg gikk gravid/ etter mine 2 barn. De er begge i småskolealder nå så her er det ingen "unnskyldninger" lengre ;)

Er relativt godt trent, 176 høy og 63 kg.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26166-hvordan-bli-kvitt-bakfettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

63kg og 176 cm, tviler på at du har noe bakfett. Sikker på at dette ikke er noe du kun ser selv? :p

hahaha nei tror ikke det er noe jeg kun ser selv ;)

Meget sært, men på magen har jeg synlige magemuskler fra navlen og opp..... jobber hardt med å få på nedre del av magen også men som sagt, jeg har født to barn så jeg vet ikke helt hvor mye jeg kan presse kroppen tilbake igjen ;)

nedre rygg derimot....

Dette lurer jeg også på, har samme "problem", og det helt uten graviditet :confused:

Har også hatt mest fett på nedre del av magen, men har begynt å stramme seg der også nå :D

Bare en liten klype å holde i, men på baksiden er det en god håndfull o_O

Håper på gode svar på denne tråden :D

Annonse

nei jeg skal ikke påstå det er så alt for MYE fett det er snakk om, men nok til at jeg vil ha det bort :)

Bakfettet hvis du da tenker på lår/rumpe/nederste rygg og evt nederst på magen er noe av det som slipper sist hos alle.

Generelt sies det:

Kvinner: Rumpe+lår

Menn: Mage+rygg

Så tipset er nok at du må lengre ned i fett%(spise i underskudd og trene). Evt øke muskelmasse uten nevneverdig fett økning(aka få ned fett%)

Bakfettet hvis du da tenker på lår/rumpe/nederste rygg og evt nederst på magen er noe av det som slipper sist hos alle.

Generelt sies det:

Kvinner: Rumpe+lår

Menn: Mage+rygg

Så tipset er nok at du må lengre ned i fett%(spise i underskudd og trene). Evt øke muskelmasse uten nevneverdig fett økning(aka få ned fett%)

Tusen takk for svar :)

Da får jeg bare fortsette med det jeg holder på med så forsvinner det forhåpentligvis ;)

Kom over denne for en stund siden. står noe om det der:)

http://www.leangains.com/2010/06/intermittent-fasting-and-stubborn-body.html

Hey! En fordel jeg ikke var klar over! Kanskje derfor det seigliva magefettet endelig ser ut til å gi slipp?

Godt fornøyd nå ja! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...